Використання Cookies

«Для збереження інформаціі на Вашому комп’ютері, покращення роботи нашого сайту Land Rover пропонує використовувати файли cookies. Деякі файли cookies є невід’ємним елементом роботи сайту та вже встановлені на Ваш персональний комп’ютер. Ви можете видалити та заблокувати усі файли cookies з даного сайту, але при цьому деякі його елементи можуть відображатись та працювати некоректно. Щоб дізнатися більше про файли cookies, які ми використовуємо, та про те як їх видалити, ознайомтесь з Політикою Конфіденційності

Ми використовуємо файли cookies для того, щоб покращити роботу нашого сайту. Продовжуючи використовувати веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookies. Якщо Ви не згодні просимо змінити відповідні налаштування браузера.

Новини та події

25 унікальних позашляховиків Defender Works V8 Trophy для пригодницьких змагань в Британському замку Істнор у 2021 році

Підрозділ Land Rover Classic випустить лімітовану серію позашляховиків Defender Works V8 Trophy для ексклюзивних змагань в британському замку Істнор у 2021 році. Автомобілі Trophy розроблені на основі модернізованої специфікації Defender Works V8 2012–2016 років та додатково вдосконалені для складних умов бездоріжжя.

  • Цього року Land Rover розробить 25 автомобілів Defender Works V8 Trophy для захоплюючого заходу — пригодницького змагання в замку Істнор у Великій Британії
  • Придбання Works V8 Trophy як допуск до ексклюзивного змагання Land Rover Trophy у британському замку, де власники вперше випробують свої авто
  • Кожне авто Works V8 Trophy оснащено 5-літровим бензиновим двигуном у 405 к. с., 8-ступінчастою автоматичною трансмісією ZF, вдосконаленими гальмами та комплектом додаткових аксесуарів
  • Серед додаткового обладнання авто: передня лебідка, експедиційний захисний каркас, багажник на даху, захисне покриття дна, спецшини для бездоріжжя та інше

Ексклюзивне оснащення

Спеціальне оснащення позашляховиків – це 5-літровий 8-циліндровий бензиновий двигун потужністю 405 к. с. із крутним моментом 515 Нм, 8-ступінчаста автоматична трансмісія ZF та повноцінна посилена підвіска. Додано пакети керування та гальмування. 25 автомобілів Defender Works V8 Trophy у 90 та 110 кузові оформлені в ексклюзивному кольорі Eastnor Yellow та оснащені сталевими 16-дюймовими дисками. На колісні арки, капот та задні двері нанесено контрастне лакофарбове покриття Narvik Black. Додаткові акценти дизайну – головні світлодіодні фари, передня решітка радіатора Heritage, унікальна емблема Land Rover Trophy і персоналізована графіка про участь у змаганні в замку Істнор.


Defender Works V8 Trophy розроблені для найсуворіших викликів на витривалість. Додатковий позашляховий комплект пропонує передню лебідку, експедиційний захисний каркас із декількома точками кріплення, багажник на даху, захисне покриття дна, захисну дугу переднього бампера, піднятий повітрозабірник, світлодіодні поворотні фари та шини для руху бездоріжжям і зокрема болотами.

Інтер’єр лімітованої серії вирізняється оздобленнямшкіроюWindsor чорного кольору, спортивними сидіннями Recaro, контрастним жовтим швом та унікальним циферблатом Land Rover Trophy від Elliot Brown. Підрозділ Land Rover Classic встановив власну інформаційно-розважальну систему Classic Infotainment System, із інтегрованою системою навігації та можливістю під’єднання мобільних пристроїв.

Спеціальний захід Land Rover Trophy

Вже цього року* власників Defender Works V8 Trophy запросять на ексклюзивну триденну пригоду – змагання у замку Істнор в Герефордширі, що став місцем натхнення і випробувань позашляховиків Land Rover. Саме тут власники вперше випробують свої нові автомобілі Defender Works V8 Trophy.

Захід Land Rover Trophy відбудеться за підтримки Defender та партнерів бренду — Elliot Brown, Fat Face та Musto. Саме вони створили додаткові аксесуари спеціально для власників Defender Works V8 Trophy.

Директор Land Rover Classic Ден Пінк нагадав, що Defender давно відомий своєю здатністю «долати нездоланне». Його технічні можливості, готовність до сухопутних експедицій та змагань на бездоріжжі вдосконалені у новому Land Rover Trophy. Це автомобіль для нового покоління шукачів пригод. «Нові враження є ключовою ДНК у Land Rover Classic, і вся концепція заснована на відгуках користувачів. Із першого дня клієнти хочуть створювати власні історії пригод, отримувати «неперевершені враження» у Works V8 Trophy та підтримувати розмови за багаттям із ентузіастами-однодумцями. Ми з нетерпінням чекаємо на захоплюючий захід, що продовжить життя легенди Land Rover Trophy на довгі роки», — говорить Ден Пінк.

Вперше випробовуючи власні Defender Works V8 Trophy на заході, власники відзначать свої імена та прапори країн наклейками на авто. Пізніше водії приймуть виклики на бездоріжжі, створені за мотивами найвідоміших світових змагань.

Частиною пригоди для водіїв 25 автомобілів стане й індивідуальне навчання від експертів. Так власники додатково розвинуть навички екстремального керування ще до випробування бездоріжжям. Кожен учасник отримає приз, а найголовнішу нагороду оголосять пізніше у 2021 році.

Із нагоди випуску Defender Works V8 Trophy Land Rover оприлюднив фільм, де головними героями є знайомі світу обличчя. Наприклад, гонщиця і каскадерка, амбасадор Land Rover — Джессіка Хоукінс. А також Боб Івс, учасник Camel Trophy і переможець 1989 року.

Технічні дані
Land Rover Defender Works V8 Trophy
Двигун і трансмісія
Робочий об’єм двигуна (куб. см) 4999
Циліндри 8-циліндровий атмосферний бензиновий двигун (EU5)
Потужність (к. с.) 405 за 6000 об/хв
Крутний момент (Н·м) 515 за 5000 об/хв
Трансмісія 8-ступінчаста автоматична з перемикачами пістолетного типу, система повного привода All Wheel Drive, 2-ступінчаста роздавальна коробка, посилені передній та задній диференціали, міжосьовий диференціал із перерозподілом крутного моменту
Шасі
Передня та задня підвіска Передня: провідна нерозрізна вісь, пружинні ресори, телескопічні демпфери. Діагональна тяга та радіальні штанги. Стабілізатор поперечної стійкості.
Задня: провідна нерозрізна вісь, пружинні ресори, телескопічні демпфери. А-подібна рама та поздовжні важелі підвіски. Стабілізатор поперечної стійкості.
Передні гальма Із сервоприводом, диски 335 мм, 4-поршневі супорти
Задні гальма Із сервоприводом, диски 300 мм, 4-поршневі супорти
Диски та шини 16-дюймові посилені сталеві диски, шини 235/85 R16 для руху через бруд та бездоріжжям
Рульове керування Кулькова гайка, із сервопідсиленням

*Підлягає дії обмежень для запобігання поширенню COVID-19

Defender Works V8 Trophy доступний у Великій Британії, країнах Європи, Близького Сходу та Північної Африки, Африки та Океанії на основі індивідуального імпорту, згідно з правилами щодо ввезення модернізованих автомобілів. Доступність для ринку України уточнюйте у офіційних дилерів Land Rover.

Історія V8 Defender

  • 8-циліндрові силові агрегати у Land Rover Defender та його серійних попередників почали встановлюватися з Series III Stage 1 V8 1979 р. Карбюраторний 3,5-літровий 8-циліндровий Rover V8 генерував 90 к. с. потужності.
  • Land Rover One Ten від 1983 р. та Ninety від 1984 р. використовували той самий 3,5-літровий двигун Rover V8, що й Series III Stage 1 V8, але у варіанті з потужністю 113 к. с., вдосконаленому до 135 к. с. з 1987 р.
  • Лише модифікації Defender 90 та 110 для країн Північної Америки (NAS) з 1992 р. оснащувалися інжекторною 3,9-літровою версією 8-циліндрового двигуна Rover V8 потужністю 182 б. к. с. разом із 4-ступінчастою автоматичною трансмісією.
  • У 1998 р. інжекторний 4-літровий 8-циліндровий двигун потужністю 190 к. с. з другого покоління Range Rover встановлювався на обмежену серію Defender 90 з нагоди 50-ї річниці, з 4-ступінчастою автоматичною трансмісією.
  • 5-літровий безнаддувний Defender Works V8 2018 р. став першим офіційним 8-циліндровим автомобілем Land Rover Defender, представленим з 1998 р.