Використання Cookies

«Для збереження інформаціі на Вашому комп’ютері, покращення роботи нашого сайту Land Rover пропонує використовувати файли cookies. Деякі файли cookies є невід’ємним елементом роботи сайту та вже встановлені на Ваш персональний комп’ютер. Ви можете видалити та заблокувати усі файли cookies з даного сайту, але при цьому деякі його елементи можуть відображатись та працювати некоректно. Щоб дізнатися більше про файли cookies, які ми використовуємо, та про те як їх видалити, ознайомтесь з Політикою Конфіденційності

Ми використовуємо файли cookies для того, щоб покращити роботу нашого сайту. Продовжуючи використовувати веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookies. Якщо Ви не згодні просимо змінити відповідні налаштування браузера.

Новини та події

Defender Dakar D7X-R кидає виклик пустелі – Перші випробування та команда зіркових пілотів

Розпочалися випробування прототипу Defender Dakar D7X-R, що дебютує як заводський ралі-рейдовий автомобіль на ралі «Дакар» і Чемпіонаті світу з ралі-рейдів (W2RC) 2026 року

  • Команда Defender Rally представила перших пілотів: французького гонщика Стефана Петеранселя, 14-разового переможця ралі «Дакар», та талановитого литовця Рокаса Бачушка
  • Прототип Defender Dakar D7X-R випробували у Сахарі – авто змагатиметься у категорії «Сток» та має характерний камуфляжний дизайн
  • Початкові випробування у Марокко є важливою віхою на шляху до перемоги у ралі: екстремальні умови пустелі повторюють ті, з якими команда зіткнеться на «Дакарі» у січні 2026 року

Гейдон, Велика Британія, 13.05.2025: Британський пригодницький бренд Defender прискорив підготовку до участі в Чемпіонаті світу з ралі-рейдів (W2RC). Завершилися тестові випробування прототипу Defender Dakar D7X-R у Марокко та підписаний контракт із двома зірковими пілотами.

Французький гонщик Стефан Петерансель, 14-разовий переможець ралі «Дакар», приєднався до команди Defender Rally для участі в епічній пригоді разом із талановитим початківцем Рокасом Бачушкою. Петерансель успішно завершив попередні тестові випробування першого прототипу Defender Dakar D7X-R у Марокко. Наразі розпочато підготовку до участі в ралі «Дакар» у січні 2026 року. Саме це змагання відоме як найбільш виснажлива світова гонка бездоріжжям на довгі дистанції.

Культовий і нестримний Defender 4x4, створений для максимальної прохідності та витривалості, вперше офіційно виступить на ралі «Дакар». У категорії «Сток» для серійних автомобілів візьмуть участь три авто Defender Dakar D7X-R. У решті етапів Чемпіонату світу з ралі-рейдів ФІА 2026 року (W2RC) змагатимуться два автомобілі.

Джеймс Барклай, виконавчий директор JLR Motorsport, розповідає, що завершення першого офіційного тесту прототипу Defender Dakar D7X-R є важливою віхою і відкриває щільний графік подальших випробувань на шляху до «Дакару». Команда виконує феноменальну роботу, готуючись до найскладніших світових перегонів бездоріжжям, що відбудуться всього за вісім місяців.

«Я також надзвичайно гордий оголосити, що два пілоти світового класу увійшли до складу команди. Всесвітньо відомий Стефан Петерансель як найуспішніший в історії учасник ралі „Дакар“ посилить команду значним практичним досвідом. Його знання стануть величезною підмогою для запланованої програми, — переконаний Джеймс Барклай. — Рокас Бачушка, один із найцікавіших і найперспективніших майбутніх талантів ралі, вражає послужним списком від першої участі у „Дакарі“ в 2022 році, коли здобув звання чемпіона світу з ралі-рейдів ФІА у класі T4.

Тестування Defender Dakar D7X-R після приєднання Стефана і Рокаса до команди набере обертів – це надзвичайно захоплюючий час, оскільки вся команда зосереджена на досягненні запланованої мети.

DEFENDER DAKAR D7X-R

Defender Dakar D7X-R спеціально створений командою як претендент на перемогу в змаганнях на базі серійної моделі. Авто має таку ж міцну конструкцію алюмінієвого кузова D7x, трансмісію і компонування силової передачі, що й серійні версії Defender. Це свідчить про виняткову довговічність і міцність авто. Defender Dakar D7X-R вже пройшов випробування на надійність, довговічність і здатність долати складні піщані дюни пустелі Сахара. Він оснащений 4,4-літровим двигуном V8 із подвійним турбонаддувом, а прототип вирізняється характерним камуфляжним дизайном.

Defender прагне долати неможливе, тому успіх у ралі передбачає надзвичайну фізичну та ментальну силу пілотів. Їх випробовуватимуть у найекстремальніших умовах, і лише ті, хто має незламний дух, сміливість і жагу до пригод, матимуть шанс на перемогу. Усі пілоти команди Defender Rally продемонструють безстрашну швидкість, бездоганну майстерність і непохитну витривалість у розпалі змагань.

«Це фантастичне відчуття – поділитися з усім світом першими знімками прототипу Defender Dakar D7X-R. Команда дійсно починає формуватися, ми розробляємо Defender для участі у категорії „Сток“, тобто гоночний D7X-R буде дуже тісно пов’язаний із серійним Defender, — розповідає Марк Кемерон, виконавчий директор Defender. — Це також особливий момент, щоб оголосити двох наших пілотів для W2RC, Стефана і Рокаса, кожен з яких привносить щось унікальне в команду, а людська витривалість є життєво важливою складовою успіху в світових ралі-рейдах. Участь у ралі „Дакар“ і W2RC стане ідеальним полігоном для перевірки можливостей, довговічності й продуктивності Defender, і вже зовсім скоро Defender D7X-R заявить про себе на світовій арені».

СТЕФАН ПЕТЕРАНСЕЛЬ

Петерансель визнаний найуспішнішим гонщиком ралі «Дакар» усіх часів. Він не з чуток знайомий з умовами пустелі та вже випробував Defender у Сахарі. 59-річний пілот 35 разів брав участь у ралі «Дакар» як на мотоциклі, так і на автомобілі, 14 разів перемагаючи у цій епічній пригоді. У 2026 році Стефан виступатиме за Defender на всіх етапах W2RC, привносячи в команду багатий досвід і знання. Він допоможе прокласти шлях для майбутнього Defender у цьому виді спорту та прагне примножити власну рекордну кількість перемог.

Стефан Петерансель розповідає, що почувається радісним, розпочинаючи новий розділ з Defender. Чемпіонат світу з ралі-рейдів – це вершина ралі і змагань бездоріжжям, а Defender – культовий і потужний повноприводний позашляховик, тому для нього це ідеальний вибір. Команда віддана чемпіонату і пристрасно бажає перемагати. «Я з нетерпінням чекаю на цей новий виклик і сподіваюся, що разом ми зможемо підняти Defender на найвищу сходинку п’єдесталу пошани. Попри те, що я вже брав участь у багатьох ралі „Дакар“, як на мотоциклах, так і на автомобілях, я з нетерпінням чекаю на змагання у категорії „Сток“, і я в очікуванні боротьби за перемогу у складі цієї команди. Уперше сісти за кермо прототипу Defender D7X-R у Марокко було дуже приємно. Поки що це лише перші дні, але тестування просувається в позитивному напрямку для підготовки до нашого дебюту на ралі „Дакар“ у 2026 році»,зазначив С. Петерансель.

РОКАС БАЧУШКА

Разом із Петеранселем до новоствореної команди приєднався 25-річний Рокас Бачушка – один із найталановитіших молодих перспективних гонщиків у світі ралі. Він перший гонщик в історії ФІА, який завоював титули чемпіона світу в двох різних категоріях. У 2022 році Рокас дебютував на ралі «Дакар», ставши наймолодшим литовцем, який брав участь у цьому змаганні, і фінішував третім у категорії Т4. У сезоні W2RC 2022 він здобув чотири фініші на подіумі, зокрема виграв Ралі Марокко 2022 року, що дозволило йому стати абсолютним чемпіоном W2RC у категорії T4. Рокас фінішував другим у категорії T4 на ралі «Дакар 2023» і третім у категорії T3 на ралі «Дакар 2024». Рокас демонструє вражаючий послужний список у W2RC і буде прагнути розвинути свій успіх з Defender у чемпіонаті 2026 року.

«Я надзвичайно радію дебюту в категорії „Сток“ на ралі „Дакар“, який стане ще більш значущим завдяки тому, що я виступатиму за Defender, — розповідає Рокас Бачушка. — Участь легендарного Defender у Чемпіонаті світу з ралі-рейдів ФІА і ралі „Дакар“ – це історичний момент в автоспорті та для бренду, і я з нетерпінням чекаю можливості стати невід’ємною частиною цієї історії. Defender — це неймовірний бренд, який є синонімом нестримності та прагнення до неможливого, саме тому я так пишаюся тим, що є частиною цієї програми. Не можу дочекатися, щоб почати свою подорож з командою і вперше протестувати Defender D7X-R напередодні ралі „Дакар 2026“».

Ім’я третього пілота команди для участі у ралі «Дакар» буде оголошено пізніше, як і імена штурманів.

ЧЕМПІОНАТ СВІТУ З РАЛІ-РЕЙДІВ У КАТЕГОРІЇ «СТОК»

У 2026 році на W2RC буде запроваджено новий регламент, що зробить категорію «Сток» більш конкурентоспроможною. Таке рішення ФІА та організаторів «Дакару» стало відповіддю на зростання потужності та популярності високопродуктивних повноприводних автомобілів і позашляховиків. Новий регламент дозволить підвищити продуктивність, тобто Defender матиме можливість продемонструвати свою виняткову міць і здатність долати найскладніші ділянки.

Виробництво офіційних гоночних автомобілів Defender вже розпочалося, кузови сходять з конвеєра на заводі JLR у Нітрі. Пізніше цього року, перед повноцінним командним стартом напередодні «Дакару» і Чемпіонату світу з ралі-рейдів ФІА в 2026 році, запланована реалізація вичерпної програми випробувань.

*JLR постійно шукає шляхи вдосконалення специфікацій, дизайну та виробництва авто, запчастин і аксесуарів. Цей документ не є безпомилковим посібником щодо поточних специфікацій або їх доступності, як і пропозицією щодо продажу конкретного автомобіля чи аксесуара. Усі цифри є оцінкою виробника.

Про Defender

Спеціально розроблений, бажаний і довговічний Defender здійснює неможливе. Сучасний герой, що поважає минуле, але водночас передбачає майбутнє. Доступний у варіантах кузова 90, 110 і 130, що має до восьми місць, кожен Defender харизматичний. Defender 110 доступний як електричний гібрид. Як маяк свободи з 1948 року, Defender підтримує гуманітарну та природоохоронну роботу з Міжнародною федерацією товариств Червоного Хреста та Червоного Півмісяця. Основою бренду Defender є Land Rover – знак довіри, заснований на 75-річному досвіді в галузі інноваційних технологій у світі позашляхових можливостей. Defender розроблений та виготовляється у Великій Британії. Реалізовується у 121 країні та належить до будинку брендів JLR разом із Range Rover, Discovery та Jaguar.

Про Defender Rally

Defender прагне неможливого, і Defender Rally втілює це в повній мірі, демонструючи максимальну потужність, надійність та витривалість у найскладніших умовах. У 2025 році Defender став офіційним автомобільним партнером ралі «Дакар». У 2026 році Defender також братиме участь у чемпіонаті FIA World Rally-Raid Championship (W2RC), змагаючись у категорії «Сток». Можливості Defender розроблені для найскладніших умов, а ралі «Дакар» стане головним випробуванням. Гоночний автомобіль зберігає таку ж міцну, спеціально розроблену архітектуру кузова D7x, як і Defender, засновану на легкій алюмінієвій монококовій конструкції для створення жорсткої структури кузова. Оснащений 4,4-літровим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом від Defender OCTA для забезпечення виняткової керованості. Хоча Defender не братиме участі в ралі «Дакар» до 2026 року, він відіграв ключову роль на ралі 2025 року як офіційний автомобільний партнер заходу в першій частині чотирирічної угоди. Автопарк із 20 автомобілів Defender підтримував захід, який розпочався в Біші, Саудівська Аравія, і завершився в Шубайті, перевозячи запрошених осіб та ЗМІ. Ще шість високоспеціалізованих розвідувальних автомобілів Defender будуть використані на ралі «Дакар».