Новий Range Rover Sport SV найбільш потужний і динамічний серед усіх інших Range Rover Sport. Наразі це найбільш продуктивний позашляховик у лінійці – поєднує нестримну здатність долати перешкоди, звичну витонченість Range Rover та дизайн у стилі мінімалізм.
Новий флагман оновленого модельного ряду Range Rover Sport вражає технологіями для покращення продуктивності. Серед них – найдосконаліша у своєму сегменті пневматична підвіска6 та сенсорна аудіосистема, що попіклується про стан пасажирів.
Ексклюзивний дизайн із покращеною аеродинамікою забезпечує більш рішучий і стійкий естетичний вигляд авто. А функціональні легкі та технологічні матеріали підкреслюють його високу продуктивність.
Із новим 4,4-літровим бензиновим двигуном Twin-Turbo V8, що доповнений технологією м'якого гібрида (MHEV), новий Range Rover Sport SV має потужність 635 к.с. і 750 Нм2 крутного моменту. Це на 60 к.с. і 50 Нм більше, ніж у Range Rover Sport SVR попереднього покоління (із 5-літровим двигуном V8 з наддувом). Новий флагман прискорюється від 0 до 100 км/год лише за 3,8 с1. Максимальна швидкість – 290 км/год. Рівень викидів CO2 на 15 % нижчий, ніж у попередньої моделі V8 потужністю 575 к.с.
Надзвичайна продуктивність досягається завдяки комбінації функцій, що знижують вагу авто на 76 кг1. А це – 23-дюймові колеса з вуглецевого волокна, що вперше доступні для авто у серійному виробництві. А також вперше для Range Rover: інтегровані вуглецево-керамічні гальма та стандартні аеродинамічні вдосконалення, зокрема капот із вуглецевого волокна.
Філософія сучасної розкоші Range Rover яскраво втілена у новому Range Rover Sport SV. Протягом першого року виробництва автомобіль буде доступний лише для окремих власників у всьому світі. В Україні замовити авто можна в офіційних дилерських центрах JLR. Специфікація SV EDITION ONE – це унікальні комбінації функцій, кольорів і обробки салону. Кожен Range Rover Sport SV EDITION ONE впізнаваний за ексклюзивним брендингом на передньому спліттері, центральній консолі, накладках на порогах та ліхтарях. Створений виключно за особливим замовленням, цей автомобіль уже має власника та очікує зустрічі із ним.
«Новий Range Rover Sport SV – це не лише смілива еволюція попередника Range Rover Sport SVR. Цей автомобіль відображає індивідуальний підхід автовиробника до найвибагливіших власників», — сказала Джеральдіна Інгам, генеральний директор Range Rover.
Революційна динаміка
Range Rover Sport SV дебютує із новою пневматичною підвіскою 6D Dynamics – вона найдосконаліша у своєму сегменті6. Вперше у світі представлено підвіску, що включає гідравлічно взаємопов’язані амортизатори, пневматичні пружини та систему контролю креном кузова. Із цією системою більше не потрібні звичайні стабілізатори поперечної стійкості. Вона значно зменшує нахил і крен, щоб підтримувати майже рівне положення кузова під час екстремальних поворотів і прискорення. 6D Dynamics також зменшує вагу та підвищує рівень зчеплення.
Залежно від обраного режиму керування, автомобіль опускається на 10 чи 25 мм нижче, ніж будь-який інший Range Rover Sport. Система підвіски 6D Dynamics бездоганно працює з інноваційними системами шасі. Можна обрати відповідні налаштування нового режиму SV. Вони застосовуються до інтелектуального повного приводу, рульового керування всіма колесами, розподілу крутного моменту за допомогою гальмування, системи Configurable Dynamics та активного блокування заднього диференціала. Все для більш цілеспрямованого керування – як у спорткарі.
«Новий Range Rover Sport SV забезпечує оптимальне поєднання неперевершеної продуктивності, можливостей і вишуканості, — сказав Нік Коллінз, виконавчий директор автомобільних програм JLR. — Це суттєве доповнення модельного ряду Range Rover Sport якнайкраще демонструє досвід світового рівня творців автомобіля».
Флагман отримав спеціально розроблені компоненти шасі: новий задній підрамник та нові елементи підвіски зі зміненою геометрією і жорсткістю. Нова рульова рейка з електронним підсилювачем вирізняється найшвидшим передаточним відношенням серед усіх Range Rover. Це покращує маневреність та посилює відчуття керованості.
Вперше у Range Rover встановлено задні шини шириною 305 мм – вони на 20 мм ширші за передні шини шириною 285 мм. Таке розташування шин, враховуючи стандартні шини Michelin Pilot Sport All Season 4, дозволяє підвищити крутний момент, що передається на задню вісь, для покращення зчеплення, стабільності і тяги. Підвищена жорсткість задньої підвіски забезпечує миттєву реакцію керма.
Новий Range Rover Sport SV зі всесезонними шинами генерує понад 1,1G поперечного прискорення. Це на 22 % більше, ніж Range Rover Sport SVR попереднього покоління на літніх шинах. Таке прискорення співмірне із прискоренням спорткарів на треку.
Для позашляховика спеціально розробили високоефективну гальмівну систему. Власники можуть обрати стандартну гальмівну систему (Dual-Cast) або вуглецево-керамічну (CCB).
Вуглецево-керамічні гальма (CCB) вперше доступні для Range Rover. Вони забезпечують високу ефективність гальмування, мають покращену стійкість до високих температур та довший термін експлуатації. Загальна непідресорена маса менша на 34 кг, порівняно із покращеними залізними гальмівними дисками Dual-Cast – стандартними для Range Rover Sport SV. Подібне зменшення ваги у кожному куті автомобіля покращує відчуття керування та прискорення.
Незалежно від обраної гальмівної системи, новий Range Rover Sport SV має унікальні 8-поршневі передні супорти Brembo Octyma – найбільші із коли-небудь встановлених у Range Rover. Розроблені ексклюзивно для нового флагмана, вони доповнюють мінімалістичну конструкцію Range Rover Sport SV. Супорти отримали унікальне хрестоподібне розташування поршнів, тому забезпечують максимальну ефективність гальмування. Власники можуть обрати ексклюзивні кольори супортів: жовтий, червоний, чорний чи вуглецеву бронзу.
Вперше опціонально доступні надлегкі 23-дюймові колісні диски з вуглецевого волокна – вони ще більше зменшують вагу. Порівнюючи зі звичайними 23-дюймовими литими легкосплавними дисками, нові колеса з розділеними 5-ма спицями під час проходження поворотів заощаджують майже 9 кг – в цілому 35,6 кг. Саме так покращується і продуктивність, і керованість. Надсучасні колеса розроблені та перевірені згідно з найсуворішими стандартами довговічності та міцності Range Rover.
Посилити спортивне керування позашляховиком власники можуть одним натиском SV Mode – нової кнопки на кермі. Режим SV потужніший за режим Dynamic у Range Rover Sport. Він оптимізує кермо, 8-ступінчасту автоматичну коробку передач, реакцію на педаль газу, звук випускної системи та пневматичну підвіску 6D Dynamics. Кліренс знижується на додаткові 15 мм для найвищої динаміки та продуктивності. Режим SV також дозволяє активувати орієнтовану на рух трасою програму контролю стабільності TracDSC. Так власники легше відчуватимуть динамічний баланс нового Range Rover Sport SV.
Дизайн, що підкреслює потужність
Дизайн екстер’єру нового Range Rover Sport SV – це ексклюзивна передня частина авто з покращеною аеродинамікою та перепрофільовані бокові нижні частини кузова. Центральними акцентами задньої частини є функціональні 4-кутні труби активної випускної системи з вуглецевого волокна. Додано і деталі з вуглецевого волокна на брендованому написі Range Rover, накладках переднього бампера, решітці радіатора, вентиляційних отворах капота та бічних вентиляційних отворах. Їх можна доповнити оздобленням із вуглецевого волокна3 для центральної частини капота.
«Редуктивний дизайн нового Range Rover Sport SV підкреслює його драматичні пропорції та спортивну індивідуальність», — вважає професор Джеррі МакГоверн, офіцер Ордену Британської імперії, креативний директор JLR.
Кокпіт нового Range Rover Sport SV нагадує кабіну спорткара. Ексклюзивні сидіння SV Performance з атласною підкладкою із вуглецевого волокна мають інтегровані підголівники, більш рельєфні валики та підсвічений логотип SV на спинках сидінь. Опціонально доступне нове оздоблення інтер’єру – легким безшовним текстилем «3D Knit to form», що є розкішною альтернативою натуральній шкірі. Текстиль ідеально поєднується із поліуретановою тканиною Ultrafabrics™ PU, що доступна у двох кольорах – Ebony і Cinder Gray.
Перші у світі напівпрозорі пелюстки перемикання передач розташовані під кермом. Вони мають більш виразну зручну для пальців рук поверхню. Важіль перемикання передач виконано із чорної прохолодної на дотик кераміки.
Сенсорне занурення
Range Rover Sport SV дебютує із системою Body and Soul Seat (BASS) – багатовимірною аудіосистемою, що попіклується про стан пасажирів: на передньому сидінні вони зможуть відчувати звук. Вперше в автоіндустрії автомобіль має тактильну аудіосистему від лідера галузі SUBPAC™. Раніше ці технології використовували лише найкращі музиканти та композитори світу.
Із програмним забезпеченням для оптимізації SUBPAC™ AI та датчиками на спинках передніх сидінь пасажирів, система Body and Soul Seat аналізуватиме медіафайли онлайн. І одразу буде генерувати високоякісні звукові вібрації. Поєднана зі звуковою системою Meridian, що має 29 динаміків потужністю 1430 Вт, система створюватиме найбільш захоплюючий звук в автомобілі.
Покращити психологічний стан та фізичне самопочуття пасажирів спереду допоможе програма Body and Soul Seat Wellness. Вона впливатиме на коливання серцевого ритму (HRV) – зміну часу між кожним ударом серця. Високий показник HRV вкаже на зниження рівня стресу та розслаблений стан.
Доступні 6 спеціальних музичних доріжок: Poise, Soothe, Serene, Cool, Tonic і Glow. Їх розробили разом з Національним центром транспортного дизайну Університету Ковентрі та Школою медіа і видовищних мистецтв. Згідно з дослідженнями, ці доріжки впливатимуть на показник HRV пасажирів: допоможуть зменшити тривогу або покращити когнітивні функції.
Оновлення модельного ряду Range Rover Sport
Окрім презентації нового флагмана, модельний ряд Range Rover Sport отримав низку оновлень: новий плагін-гібрид зі збільшеним до 121 км запасом ходу в режимі EV та інформаційно-розважальну систему Pivi Pro4 останнього покоління.
Також серед оновлень: нові бічні панелі з простими пересувними регуляторами гучності і клімат-контролю, вбудована система голосового керування Land Rover та нова технологія Country Road Assist. Вперше доступна у Range Rover, вона мінімізує зусилля водія під час використання адаптивного круїз-контролю.
В Україні весь модельний ряд Range Rover Sport, зокрема флагман Range Rover Sport SV, можна замовити вже зараз в офіційних дилерських центрах JLR.
1 У комплекті з усіма опціями, що дозволяють знизити вагу автомобіля, порівняно з Range Rover Sport, P530 має найбільш еквівалентну специфікацію
2 Комбінована потужність двигуна із технологією м'якого гібрида (MHEV) – 800 Нм у режимі динамічного старту. Сертифіковано 750 Нм
3 Автомобілі з глянцевою фарбою
4 Вбудовані функції автомобіля варто використовувати лише тоді, коли це безпечно. Водії повинні переконатися, що постійно контролюють транспортний засіб
5 Наведені дані є результатом офіційного тестування виробника відповідно до законодавства ЄС WLTP, із авто з повністю зарядженим акумулятором. Лише для порівняння. Реальні дані можуть відрізнятися. Показники CO2, заощадження пального, споживання енергії та запасу ходу можуть відрізнятися залежно від стилю керування, умов довкілля, навантаження, встановлених коліс та аксесуарів, фактичного маршруту та стану акумулятора. Наведені цифри стосуються європейських ринків ЄС6. Показники запасу ходу для інших ринків опубліковані на сайті www.landrover.com. Усі показники викидів, запасу ходу тощо лише для електромобілів для ЄС згідно з WLTP (TEL)
6 Згідно з закритим оцінюванням конкурентів станом на 31 травня 2023 року
Про Land Rover
З 1948 року Land Rover виробляє оригінальні позашляховики 4x4. Весь модельний ряд демонструє надзвичайно широкі можливості. Defender, Discovery, Discovery Sport, Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar та Range Rover Evoque – кожна з моделей є визначальною для світових секторів позашляховиків, адже 80% модельного ряду експортується до більше ніж 100 країн.