Компактний кросовер Range Rover Evoque став ще привабливішим у 2021 році зі спеціальними версіями: розкішною Range Rover Bronze Collection та потужною Range Rover Evoque P300 HST. Ці спеціальні версії стоять поруч із Range Rover Evoque Autobiography, кульмінаційною версією лінійки, уперше представленою у 2020 р.
Спеціальна версія Bronze Collection заснована на вишуканому дизайні та розкішному інтер’єрі Range Rover Evoque на базі Evoque S. Зовні модель вирізняється своїм упізнаваним контрастним дахом у кольорі Corinthian Bronze, полірованими мідними бічними повітрозабірниками та 20-дюймовими легкосплавними дисками з п’ятьма роздвоєними спицями у кольорі Satin Dark Grey.
Доступні у трьох кольорах екстер’єру — Carpathian Grey, Santorini Black та Seoul Pearl Silver, — удосконалення дизайну роблять акцент на фірмовому даху та стриманому дизайні екстер’єру моделі Range Rover Evoque. У внутрішньому оформленні накладки у кольорі Natural Grey Ash, унікальні для Bronze Collection килимки з окантованими металом кутками та сидіння із зернистої шкіри у кольорі Ebony створюють підкреслене відчуття розкоші.
Версія Bronze Collection доступна з повним асортиментом високопродуктивних бензинових та дизельних двигунів Ingenium нового покоління.
Професор Джеррі Макговерн, офіцер Ордена Британської імперії, креативний директор Jaguar Land Rover, зазначив: «Range Rover Evoque наділений унікальною індивідуальністю, а спеціальна версія Bronze Collection надає особливе відчуття вишуканості завдяки упізнаваному контрастному даху і витонченим мідним деталям».
Range Rover Evoque P300 HST ексклюзивно обладнано 2-літровим бензиновим двигуном Ingenium потужністю 300 к. с. Спеціальна версія має стриманий представницький вигляд у дусі Range Rover Sport HST, базується на версії Evoque R-Dynamic S і має унікальне поєднання оновлень інтер’єру та екстер’єру.
Версія P300 HST із бензиновим двигуном Ingenium потужністю 300 к. с. прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,8 секунди. Вона обладнана 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач та ультрасучасною системою автоматичної адаптації до дорожніх умов Terrain Response® 2 від Land Rover. Повноприводна модель поєднує динаміку та керованість на дорозі з фірмовими позашляховими характеристиками Range Rover.
Модель Evoque Autobiography уперше була представлена у 2020 році і вирізняється впізнаваними й елегантними акцентами у дизайні екстер’єру та розкішним інтер’єром. Також доступна плагін-гібридна версія для клієнтів, які шукають більш екологічний, ефективний люксовий компактний кросовер.
У 2021 році режим SAVE для плагін-гібридної силової установки було вдосконалено, що дало змогу системі перезаряджатися більш ефективно під час руху, зберігаючи заряд акумулятора для наступної частини подорожі — за незмінної швидкості до 112 км/год може бути відновлено до 80 % заряду акумулятора усього лише за 90 хвилин1.
На додаток до плагін-гібридної силової установки P300e, для Evoque доступні 2 високопродуктивні 4-циліндрові дизельні двигуни Ingenium нового покоління, — обидва з технологією м’якого гібрида (MHEV). Завдяки стартер-мотору з ремінним приводом та акумуляторній батареї, автомобілі з технологією м’якого гібрида рекуперують енергію, яка зазвичай втрачається під час уповільнення, повертаючи її до 48-вольтної батареї автомобіля для покращення робочих характеристик та оптимізації споживання пального. Доступні з потужністю у 163 к. с. та 204 к. с., ці двигуни є потужнішими за ті, які вони замінюють, — з покращеними показниками викидів CO2 та споживання пального. Повноприводний варіант D165 із технологією м’якого гібрида забезпечує об’єм викидів CO2 від 168 г/км 5 та споживання пального до 6,4 л/100 км 5, тоді як передньоприводна модифікація D165 забезпечує об’єм викидів CO2 від 158 г/км 5 та споживання пального до 6,0 л/100 км 5.
1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун Ingenium із автоматичною 8-ступінчастою коробкою передач — P160 — також доступний для Range Rover Evoque. Удосконалений 3-циліндровий P160 — той самий двигун, що живить плагін-гібридний P300e, — видає 160 к. с. (118 кВт) потужності та 260 Нм крутного моменту, пропонуючи переконливе поєднання потужності та економії завдяки своїй полегшеній конструкції та передньоприводному компонуванню. Витрати пального складають до 7,9 л/100 км 5.
Водночас доступними лишається широкий вибір додаткових бензинових двигунів з варіантами P200, P250 і P300, кожен з яких обладнаний технологією м’якого гібрида.
Цифровий інтерфейс у салоні Range Rover Evoque було трансформовано завдяки Pivi — найсучаснішій інформаційно-розважальній системі від Land Rover. Система готова до роботи одразу після увімкнення, — окремий тарифний план та акумулятор забезпечують відсутність затримки під час запуску системи. Віддалені оновлення ПЗ доступні за допомогою вбудованого в автомобіль пристрою для безкоштовної передачі даних і можуть бути заплановані на зручний час. Це забезпечує можливість завжди мати останні версії мап, застосунків та функцій автомобіля без необхідності відвідувати дилерський центр. Робота системи забезпечується удосконаленою архітектурою електричного автомобіля, а сама система доступна як стандартна система Pivi або як Pivi Pro, як у версії S4.
Потокове відтворення музики та медіафайлів стало простішим, ніж будь-коли, завдяки інтегрованому як «медіаджерело» до меню інформаційно-розважальної системи застосунку Spotify — разом із даними,2 — та можливості підключення Bluetooth для двох телефонів одночасно. Також наявна можливість бездротового заряджання електронних пристроїв із функцією підсилення сигналу3. Окрім того, доступний браслет безключового доступу Activity Key другого покоління, який дозволяє клієнтам розблоковувати будь-які двері автомобіля, замикати їх або навіть запускати двигун автомобіля, просто перебуваючи поряд.
Алекс Хеслоп, керівнк відділу електричного проектування Jaguar Land Rover, зауважив: «Досвід користування інформаційно-розважальною системою нашого компактного кросовера було трансформовано завдяки новій архітектурі електричного автомобіля та інформаційно-розважальній системі Pivi. Вдосконалення обладнання та програмного забезпечення означає, що Range Rover Evoque надає більше можливостей підключення до мережі. Тепер є можливість скористатися перевагами системи, яка швидко реагує і така ж проста у користуванні, як смартфон, і яка фактично вдосконалюється з плином часу, завдяки віддаленому оновленню програмного забезпечення (Software-Over-The-Air)».
Тепер пасажири можуть навіть перевірити якість повітря у салоні за допомогою сенсорного дисплея, активуючи розумну нову систему фільтрації повітря у салоні (Cabin Air Filtration)6 для вловлювання шкідливих дрібних часточок, що часто містяться у повітрі великих міст та зон із активним дорожнім рухом. Система доповнює наявну функцію іонізації повітря у салоні, відфільтровує дрібні часточки, алергени, пилок та навіть сильні запахи. Система може відфільтровувати мікрочасточки (діаметром до PM2.5 і навіть менше). Пасажири просто вибирають режим «Purify» (Очистити) для активації системи, яка фільтрує повітря та постійно відстежує його стан усередині салону відносно повітря зовні. Сенсорний дисплей дає змогу додатково пересвідчитися, що повітря усередині салону чистіше, ніж зовні.
Інші технологічні вдосконалення включають повноцінний комплекс функцій удосконаленої системи допомоги водієві ADAS для Evoque, яка отримала 5-зірковий рейтинг за оцінкою комітету Euro NCAP. Функція запобігання наїзду ззаду використовує радари для постійного відстеження оточення позаду автомобіля, завдяки чому автомобіль у першу чергу зменшує серйозність ушкодження пасажирів, тоді як опціональна 3D-камера кругового огляду дає змогу водієві бачити, що відбувається навколо автомобіля, на швидкостях до 30 км/год, що робить маневрування і навіть пересування по складному рельєфу значно простішим.
***
1 Виходячи з руху автомобіля зі швидкістю 70 миль/год, показники можуть різнитися залежно від стилю водіння та швидкості.
2 Доступний лише з варіантами Pivi Pro та Online Pack; необхідна підписка Spotify Premium.
3 Залежно від ринку.
4 Система Pivi Pro доступна у стандартній комплектації на моделях S, SE та HSE.
5 Надані показники є результатом офіційних випробувань виробника відповідно до законодавства ЄС за Всесвітнім циклом узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах. Лише для порівняння. Реальні цифри у різних країнах можуть відрізнятися. Показники викидів CO₂ та споживання пального можуть різнитися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, особливості оснащення коліс та встановлені аксесуари.
6 Сумісний лише з іонізаторами Nanoe™ та не підходить для ринку Китаю, див. доступні на ринку технології покращення якості повітря у салоні.