Унікальні приховані перемикачі на кермі зменшують кількість елементів керування всередині салону та виконують безліч функцій. Функціями, які регулярно використовуються, такі як медіа, можна повністю керувати перемикачами на кермі в поєднанні з інтерактивним дисплеєм водія.
Додаткова система відпочинку на задньому сидінні пропонує два 8-дюймові екрани, вмонтовані в задній частині передніх підголівників або 10-дюймовий сенсорний екран з високою роздільною здатністю в сидінні. Обидві системи оснащені двома цифровими бездротовими навушниками WhiteFire і HDMI, мобільним високоякісним зв'язком та USB-портами.
Система розпізнавання голосу InControl розуміє голосові інструкції, щоб ви могли взаємодіяти з вашим автомобілем і додатками, подзвонити або вибрати музичний трек, не втрачаючи концентрації на дорозі.
Безкомпромісна вишуканість та виняткові ходові характеристики, потужність та дизайн характеризують наш високотехнологічний гібридний автомобіль з підзарядкою від електромережі Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV), обладнаний найбільш інноваційним двигуном з рівнем викидів CO2 всього усього 64 г/км.
Легший, міцніший і екологічніший інноваційний несучий кузов відрізняється високою жорсткістю, забезпечує неперевершену плавність ходу і, традиційно для будь-якого Land Rover, здатний витримувати навантаження, пов'язані з поїздками по бездоріжжю.
За допомогою новітніх, вдосконалених технологій додаток Land Rover iGuide розповідає про важливі функції та прилади керування вашого автомобіля. Також у ньому продубльована інформація з мобільної версії керівництва інструкції користувача, і ви з легкістю зможете знайти відповідь на будь-яке запитання, що стосується автомобіля.
Система динамічного розподілу крутного моменту на колесо забезпечує чудову реакцію і керованість навіть на крутих віражах. Диференціал з електронним управлінням і гальмівна система автомобіля безперервно розподіляють крутний момент двигуна між усіма колесами, забезпечуючи стійкість на поворотах.
Відстежує поведінку Range Rover Sport, за необхідності коригуючи його для підвищення стійкості. Система динамічного контролю стійкості знижує крутний момент двигуна і подає потрібне гальмівне зусилля, щоб скоригувати напрямок руху автомобіля.
Система зменшення висоти підвіски на високих швидкостях* використовує пневматичну підвіску з електронним управлінням. Щоб знизити аеродинамічний опір і витрати палива, вона опускає автомобіль на 15 мм, як тільки швидкість збільшується до 105 км/год.
*Недоступно для автомобілів з пружинною підвіскою.
Автомобілі з системою адаптації до дорожніх умов Terrain Response 2, активним диференціалом з електронним управлінням і системою динамічного розподілу крутного моменту на колесо забезпечені додатковим налаштуванням - програмою Dynamic. Вона виконує регулювання підвіски, забезпечуючи ще більший контроль над автомобілем, виняткову керованість і прискорену реакцію на дії водія.
Опційна поліпшена система допомоги під час руху заднім ходом з причепом дозволяє контролювати траєкторію за допомогою поворотного перемикача системи адаптації до дорожніх умов Terrain Response 2. Система контролюватиме рульове керування, щоб забезпечити необхідну траєкторію руху причепа.
Спеціальний режим для старту на слизькій поверхні Low Traction Launch розподіляє крутний момент і допомагає отримати оптимальне зчеплення на початку руху по слизьких поверхнях, таких як мокра трава, сніг і лід.
Додаткові знижені передачі можуть виявитися незамінними в складних умовах, як круті схили або підйоми, на бездоріжжі або в процесі буксирування. Двоступенева роздавальна коробка забезпечує точне регулювання швидкості і належний контроль.
Запатентована Land Rover система контрольованого руху під ухил (HDC) є стандартним обладнанням. Вона допомагає водієві здійснювати плавний спуск автомобіля по крутих схилах. Система автоматично підтримує постійну швидкість, регулюючи гальмівне зусилля окремо на кожному колесі.
Система екстреного гальмування допомагає запобігати зіткненню з іншими транспортними засобами та пішоходами. При виявленні потенційної загрози лобового зіткнення виводиться системне попередження, і ви зможете швидко зорієнтуватися, щоб уникнути аварії. У разі відсутності реакції водія система робить екстрене гальмування для мінімізації наслідків зіткнення.
Допомагає зробити тривалі поїздки безпечнішими. Система попередження про виїзд за межі смуги руху відстежує незапланований вихід автомобіля за межі смуги і повідомляє вам за допомогою візуального сигналу і вібрації рульового колеса.
Суттєво підвищують безпеку паркування в обмеженому просторі. При увімкненні задньої передачі активуються датчики, розташовані на задньому бампері. Зображення на сенсорному екрані і звукові сигнали сповіщають, наскільки ви наблизилися до перешкод у процесі паркування.
До опційного пакета Керування (Drive) входять різні функції, що гарантують безпеку і надання інформації, наприклад, система контролю ступеня втоми водія, система контролю «сліпих» зон і система розпізнавання дорожніх знаків з адаптивним обмеженням швидкості.
Пакет опцій Керування Про (Drive Pro) включає в себе функції пакета опцій Керування (Drive), а також систему утримання смуги руху, функцію допомоги в запобіганні дорожніх інцидентів при перелаштуванні в іншу смугу руху, адаптивний круїз-контроль з функцією допомоги під час руху в щільному потоці і систему екстреного гальмування під час руху на високих швидкостях.
Включає в себе систему датчиків парковки по периметру автомобіля і систему виявлення автомобілів, що наближаються ззаду. Дозволить вам упевнено маневрувати навіть в умовах обмеженого простору. Функція контролю безпечного виходу з автомобіля попереджає пасажирів задніх сидінь про наближення транспортних засобів.
Опційні передні і задні сидіння з підігрівом і вентиляцією забезпечують оптимальний комфорт незалежно від температури навколишнього середовища.
Ця система допоможе прогріти або охолодити автомобіль, а її робота контролюється за допомогою пульта дистанційного керування і тижневого таймера. Ви завжди можете бути впевнені, що в салоні буде найкомфортніша для вас температура повітря.
Ця функція дозволяє відкрити або закрити двері багажного відділення, не торкаючись до них. З кожного боку автомобіля встановлені датчики, а управління виконується за допомогою електронних пристроїв. Щоб активувати функцію, достатньо зробити рух ногою поряд з одним із датчиків.